Spit Walk & Rugby - Reisverslag uit Sydney, Australië van Guus Stellingwerf - WaarBenJij.nu Spit Walk & Rugby - Reisverslag uit Sydney, Australië van Guus Stellingwerf - WaarBenJij.nu

Spit Walk & Rugby

Door: Guus

Blijf op de hoogte en volg Guus

04 Juli 2014 | Australië, Sydney

's Ochtends klaargemaakt om te starten met de Spit Walk, een wandeling van 10 kilometer langs de kustlijn met veel klimmen :D Na afloop lekker wat gedronken op Manly Beach en Vietnamees gegeten (niet mijn ding, maar dit keer was het wel lekker). Terug met de bus en kort daarna naar het ANZ stadion om de rugbyteams 'Sea Eagles' tegen de 'Bulldogs' te zien spelen met m'n neven!

• 05 Juli 2014 - 11:55

Sjaak:

Heerlijk om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt.
    Rugbywedstrijd zal wel apart geweest zijn, dat hebben we hier nog nooit gezien.
    Probeer er maar zoveel mogelijk van te maken.
    Vannacht weer vroeg op om te kijken????

• 05 Juli 2014 - 13:54

Hilly:

Lieve Guus, zo te lezen heb je het goed naar je zin, ik had ook niet anders verwacht in zo´n mooi land en met je lieve familie, geniet er maar lekker van. Bram mist je wel een beetje, hij is hier een nachtje geweest, was gezellig. Nog een weekje en dan komt Mike, kunnen jullie samen avonturen beleven, nou Guus, je hoort wel weer van me, mis je wel. Dikke knuffel van mij en Johan