Blue Mountains - Reisverslag uit Blackheath, Australië van Guus Stellingwerf - WaarBenJij.nu Blue Mountains - Reisverslag uit Blackheath, Australië van Guus Stellingwerf - WaarBenJij.nu

Blue Mountains

Door: Guus

Blijf op de hoogte en volg Guus

11 Juli 2014 | Australië, Blackheath

Alvast voor mijn verjaardag heb ik 3 dagen Blue Mountains gekregen, supergaaf! We vertrokken op dinsdag 8 en kamen terug op donderdag 10 juli.
We waren laat aangekomen dus we hebben meteen een pizzeria gepakt, zijn naar huis gegaan en vroeg het bed in om de volgende dag de eerste wandeling te maken. Je loopt dan letterlijk onderaan een kloof met twee enorm hoge muren naast je, echt gaaf! Het pad loopt zig-zag door de kloof heen, over grote stenen, door richels in de muur, over water, etc. Na de kloof achter ons te hebben gelaten kwamen we in een wat opener gebied met een supermooi uitzicht. Toen we bij de auto kwamen zijn we naar de Three Sisters gereden en daarna naar huus.

De volgende dag hebben we een andere wandeling gedaan langs een waterval waar ik ook al eens geweest ben (alweer toen ik 5 maanden oud was :P). Omdat er zoveel wind van onder naar boven werd gewaaid, werd water terug geblazen over de rand. Dit zag er echt vreemd uit.. Deze wandeling had in het begin wat meer uitzicht om daarna langs een waterval omhoog te lopen. Veel foto's gemaakt!

Een verjaardagskado dat ik nooit meer zal vergeten, ik heb een supertijd gehad! :D

Gister (10 juni) na terugkomst wezen eten in een Indiaas restaurant. Lekkere afsluiter!

Vandaag (11 juni) even lekker niks doen.

• 11 Juli 2014 - 12:20

Marjolijn:

Wauw wat een mooie plaatjes man! Ik begreep dat je nu al 500 foto's had. Zullen we genoeg hebben aan 1 dag als je thuis bent om alles te kunnen zien? Heerlijk joh. Bekende plaatjes, bekende plekjes. Nu uitkijken naar je maat Mike! Knuf

• 11 Juli 2014 - 14:01

Anne:

Fijn dat je de tijd zo hebt losgelaten dat je nog in juni bent ;-p. Goed teken! Zijn bijzondere wandelingen ja. Nog iets meegekregen van het voetbal en van een voetbalkijkende tante? Zijn daar ook foto's van? Ben benieuwd, haha.

Veel plezier verder!! Heerlijk genieten!!!

• 11 Juli 2014 - 15:29

Sjaak:

Heerlijk om die bekende plaatjes weer te zien. Zo te zien ook mooi weer maar wel koud begreep ik.
    Is het echt, 500 foto's. Misschien nog maar een kaartje kopen want je gaat vast nog heeele mooie plekjes zien. Veel plezier man.

• 12 Juli 2014 - 18:07

Waldo:

Hé Guus, top om te lezen wat je allemaal hebt gedaan. Veel plezier nog kerel!

• 15 Juli 2014 - 20:53

Elko , Marianne, Nicky En Gaby:

Lieve Guus,

Wat een prachtige verhalen en fotoos!!!!!!!!!!!!!!
    We genieten met je mee vanuit zeeland.
    Wat een geweldige ervaring zal dit voor je worden.
    Geniet ervan.
    Wij lezen zeker verder.

Lieve groeten

Elko, Marianne Nicky en Gaby

• 16 Juli 2014 - 22:57

Hilly:

Hey Guus,

Zo te lezen heb je het erg naar je zin, daar ben ik blij om, mooie foto's heb je gemaakt. Als het goed is ben je nu samen met Mike, zorg goed voor elkaar en ga vooral zo door, have fun!

• 02 Augustus 2014 - 13:12

Jannie Joosse:

hoi guus wat een geweldig tijd heb jii zeg
    wat leuk om je te volgen en wat een mooie foto,s ja jongen dit is de vakantie van je leven denken wij
    lekker genieten en de groetjes als je weer terug bent aan de fam in Sidney heel wat anders dan zeeland
    nog veel plezier

groetjes tante jannie en oom kees

uit middelburg