Toekomstvoorspellingen - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Guus Stellingwerf - WaarBenJij.nu Toekomstvoorspellingen - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Guus Stellingwerf - WaarBenJij.nu

Toekomstvoorspellingen

Door: Mike & Guus

Blijf op de hoogte en volg Guus

24 Juli 2014 | Australië, Byron Bay

22 juli:
Vandaag hebben we een rustig dagje gehad. We hebben op het strand gehangen en hebben 's avonds gekaart met een groep mede-backpackers.

23 juli:
Vandaag hebben we kamers gewisselt van 33 naar 31.. Niet veel speciaals maar dit moest omdat het een tweede reservering was. Ook de GreyHound bus geregeld van Byron naar Surfer's Paradise en een hostel in Surfers Paradise geboekt. Het was heel mooi weer dus zijn we op het strand gaan chillen. We waren aan het zwemmen en opeens roept Mike 'DOLFIJN!'. 10 meter van ons vandaan zag Mike een rug en een vin achter een golf. Ik zag hem niet.. Naar het strand gezwommen om een wat beter zicht te hebben, Mike maar wijzen maar ik zag geen dolfijnen... Na ongeveer 5 minuten de wijzende vinger van Mike gevolgd te hebben en hem telkens te missen zag ik toch eindelijk ook een dolfijn. Ongeveer 8-10 dolfijnen waren aan het jagen op vissen. Supervet om dit te zien. Die dolfijnen waren ook echt mega, 4-5 meter. We zijn daarna gaan douchen en naar Byron vertrokken om wat te eten en voor het ontbijt van morgen te zorgen. Terug gelopen naar de 'dorm' en daarna naar de 'common room' (de huiskamer van het hostel). Daar waren wat mensen waar we bij zijn gaan zitten. Ik was mijn kaarten kwijt van de vorige avond dus waren we gewoon wat aan het praten. We zagen wat kaarten liggen op de tafel dus vroegen we ernaar. Het waren Tarot kaarten en dat meisje bleek een waarzegster te zijn. Ze vroeg of ze ook een voorspelling voor ons kon doen. Ze deed voorspellingen over de belangrijkste boodschap in ons leven en onze carriere. Mike kreeg te horen dat hij door moest zetten en moest geloven in zijn doel, piloot. Dit moest hij bereiken door eerst Avation af te maken en daarna door te leren tot piloot. Ik kreeg te horen dat ik door moest gaan waar ik aan begonnen was en dat ik later ouders ga begeleiden. Best speciaal dus! We hebben haar maar weinig verteld en toch wist ze ons in het goede hokje te plaatsen. Toen naar bed gegaan want we moesten de volgende ochtend uitchecken.

24 juli:
's Ochtends opgestaan om te pakken. Ik was mijn bitje en nog steeds mijn kaarten kwijt dus daar heb ik naar gezocht en uiteindelijk beide gevonden. Nu zitten we hier weer een volgend blog te schrijven. We gaan zometeen naar het strand en om 5 uur 's avonds gaan we met de GreyHound bus naar Surfers Paradise! We hebben een beetje gepland om daar te starten met leren surfen. Daar hebben we beide wel veel zin in!

  • 24 Juli 2014 - 09:07

    Remco:

    Hij ziet ze gewoon hoor!! Dolfijnen :). We hebben een cruise van een paar uur gehad en geen dolfijn of walvis gezien. Een paar pelikanen, een ekster een twee houtduiven dat was het. En oh ja, ook onze eerste kangoeroe aldaar, althans iets wat in de schaduw stond en veel weghad van een kangoeroe. Gaaf dat je dit allemaal meemaakt en erg leuk om te lezen! Geniet ervan!!

  • 24 Juli 2014 - 09:44

    Marian Damhuis:

    Hoi Guus,
    Leuk om je blog te lezen! Klinkt allemaal lekker relaxt en gezellig! Veel plezier bij de Surfspot!! (Insmeren!!!)

  • 27 Juli 2014 - 11:43

    Marjolijn:

    Wat een geweldige ervaring die dolfijnen. Als je straks gaat surfen kijk dan uit naar vinnen en dan bedoel ik vooral die vinnen die niet zo gezellig zijn...... ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guus

Actief sinds 19 Juni 2014
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 5870

Voorgaande reizen:

27 Juni 2014 - 29 Augustus 2014

Down Under 2014 - Mike & Guus

Landen bezocht: