Aangekomen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Guus Stellingwerf - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Guus Stellingwerf - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: Guus

Blijf op de hoogte en volg Guus

29 Juni 2014 | Australië, Sydney

Na een reis van 26 uur eindelijk aangekomen in Sydney! Ik heb in twee nachten ongeveer 5 uur geslapen.. O.o
Ik ben eigenlijk best verbaasd dat ik niet zo vaak in slaap ben gevallen. Bij beide vluchten (Amsterdam-Seoul, Seoul-Sydney) was er namelijk niet veel aan; mensen naast je die alleen de woorden 'Yes','No' en 'Thank you' kennen en waar je het best mee kan communiceren door gebarentaal, zelfs de crew van het vliegtuig sprak slecht Engels.. Gelukkig hadden ze tv'tjes aan boord met nieuwe films, waarvan ik er 4 heb gekeken :P. Nu lekker uitrusten en zo een strand bekijken. Het dringt toch nog niet helemaal door, maar ik zit hier toch echt gewoon in Australië!

  • 29 Juni 2014 - 09:49

    Marjolij:

    Zo blij dat je er bent! Vanaf nu mag je alleen nog maar genieten van je moeder!x

  • 29 Juni 2014 - 11:26

    Sjaak:

    Dat heb je er in ieder geval opzitten Guus.
    Even lekker bijkomen bij je tante en lekker gaan genieten van alles en iedereen om je heen.
    Maak er wat moois van.
    Je vader

  • 29 Juni 2014 - 11:33

    Rachel:

    Hoi Guus, zo de lange reis in je eentje zit erop. En nu heerlijk genieten en lekker bijkomen, je slaap tekort een beetje inhalen. Veel plezier bij je oom en tante en de kinderen....doei Guus....xxx

  • 29 Juni 2014 - 11:59

    Marian:

    Wat een vlucht he! Doe de fam. de groetjes en heb een fijne tijd!

  • 29 Juni 2014 - 20:14

    Jolanda:

    Stoer, dan ben je er n dus echt! Go for it!!!!

  • 30 Juni 2014 - 08:28

    Desirée:

    Hey stoere man! Jemig, zo zit je zomaar 24 uur hier vandaan! Ik hoorde dat je heerlijk, praatgraag gezelschap had in het vliegtuig? :p Nou, je bent er! Geniet ervan en haal alles eruit wat erin zit! Ik verheug me op je verslagen! ! Groetjes, Desirée

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guus

Actief sinds 19 Juni 2014
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 5909

Voorgaande reizen:

27 Juni 2014 - 29 Augustus 2014

Down Under 2014 - Mike & Guus

Landen bezocht: