West Head, Bay View & Baha'i Temple - Reisverslag uit Sydney, Australië van Guus Stellingwerf - WaarBenJij.nu West Head, Bay View & Baha'i Temple - Reisverslag uit Sydney, Australië van Guus Stellingwerf - WaarBenJij.nu

West Head, Bay View & Baha'i Temple

Door: Guus

Blijf op de hoogte en volg Guus

30 Juni 2014 | Australië, Sydney

Gister zijn we nog naar Dee Why Beach geweest, een bekend surfstrand, maar die dag waren er helemaal geen golven. Vroeg naar bed gegaan en om half 2 opgestaan om Nederland-Mexico te kijken. Dat hadden we er wel voor over!

Vandaag gestart in Cottage Point om wat te drinken en daarna naar West Head Lookout bij Palm Beach geweest wat echt een ontzettend gaaf uitzicht had. Veel foto's gemaakt vandaag! Later zijn we nog naar Bay View geweest om wat te eten en toen terug naar huis gereden. Ohja, we hebben ook nog een bezoekje aan de Baha'i tempel gedaan waar er maar 7 van zijn over de hele wereld! Nu lekker rustig in het huis van m'n tante. We zijn alvast aan het kijken wat we nog kunnen doen in Sydney, deze 2 weken en de laatste week als Mike er ook is. Spannund!!

• 30 Juni 2014 - 13:32

Sjaak:

Leuk Guus, om al die bekende plekjes weer te zien op jouw foto's
    Jaloers.........

• 30 Juni 2014 - 16:03

Sabina:

Oh Guus wat leuk! Elke keer als ik je blog en foto's bekijk op me werk lijkt het net of ik ook even lekker weg ben. Stiekem even wegdromen op me werk. Hoop nog veel meer te mogen lezen en te zien van de mooie foto's. Geniet ervan!

• 30 Juni 2014 - 23:01

Marjolijn:

Wauw, ik zou wel even stiekum mee willen gluren. Je geniet duidelijk, goed zo. Dat heb je verdient! X